Anime.. Buffy the Vampire Slayer.. Charmed.. Harry Potter.. House of Night.. Manga.. The Morganville Vampires.. The Night World.. The Twilight Saga.. True Blood.. Vampire Academy.. Vampire Diaries..
 
HomeCalendarFAQSearchMemberlistUsergroupsRegisterLog in

Share | 
 

 Favourite Actor from Harry Potter?

Go down 

Favourite Actor from Harry Potter?
Daniel Radcliffe - Harry
38%
 38% [ 3 ]
Emma Watson - Hermoine
13%
 13% [ 1 ]
Rupert Grint - Ron
13%
 13% [ 1 ]
Michael Gambon - Dumbledore
0%
 0% [ 0 ]
Tom Felton - Malfoy
0%
 0% [ 0 ]
Gary Oldman - Sirius
13%
 13% [ 1 ]
Evanna Lynch - Luna
0%
 0% [ 0 ]
Alan Rickman - Snape
13%
 13% [ 1 ]
Other
13%
 13% [ 1 ]
Total Votes : 8
 

AuthorMessage
*kawaii**fairy*
Volturi
avatar

Posts : 5535
Join date : 2009-10-17
Age : 32
Location : Cheltenham, UK

PostSubject: Favourite Actor from Harry Potter?   Thu Nov 19, 2009 10:44 am

Who is your favourite actor or actress in the Harry Potter films?

_________________
♥️ & Fairydust!

Back to top Go down
View user profile http://kawaiicoven.forumtwilight.com
*kawaii**fairy*
Volturi
avatar

Posts : 5535
Join date : 2009-10-17
Age : 32
Location : Cheltenham, UK

PostSubject: Re: Favourite Actor from Harry Potter?   Thu Nov 19, 2009 10:45 am

mine is Emma Watson but i also adore Luna x

_________________
♥️ & Fairydust!

Back to top Go down
View user profile http://kawaiicoven.forumtwilight.com
Jasper'sMineForever

avatar

Posts : 43
Join date : 2009-11-13
Age : 29
Location : On my way to Forks via Bon Temps :p lol

PostSubject: Re: Favourite Actor from Harry Potter?   Mon Nov 23, 2009 9:14 pm

My favourite is Daniel Radcliffe... maybe not so much entirely due to his portrayal of Harry but I have seen his other work and he's a pretty good actor...
Back to top Go down
View user profile
*kawaii**fairy*
Volturi
avatar

Posts : 5535
Join date : 2009-10-17
Age : 32
Location : Cheltenham, UK

PostSubject: Re: Favourite Actor from Harry Potter?   Tue Nov 24, 2009 11:50 am

Ooh love your sig btw!! Smile

He has definately improved with each film!

_________________
♥️ & Fairydust!

Back to top Go down
View user profile http://kawaiicoven.forumtwilight.com
Jasper'sMineForever

avatar

Posts : 43
Join date : 2009-11-13
Age : 29
Location : On my way to Forks via Bon Temps :p lol

PostSubject: Re: Favourite Actor from Harry Potter?   Tue Nov 24, 2009 8:55 pm

yeah it took me a while to get it just right but I love it now... I don't plan on ever changing it haha

Indeed he has improved. It's funny to sit back and watch them grow through the movies and eo see them mature physically. I was having this discussion on the Cullenate Headquarters and we were talking about how it is a little uncomfortable to realise that Tom Felton's voice hadn't even broken and we were swooning back then... Things change so quickly... It's scary lol...
Back to top Go down
View user profile
*kawaii**fairy*
Volturi
avatar

Posts : 5535
Join date : 2009-10-17
Age : 32
Location : Cheltenham, UK

PostSubject: Re: Favourite Actor from Harry Potter?   Thu Nov 26, 2009 11:19 am

Haha it is funny to hear how their voices change with each film Wink

I have Harry Potte marathons sometimes and it is amazing how much they've changed and grown up! Especially the likes of Neville and Hermoine, I always look forward to seeing how they've changed from the last films Smile

I don't blame you, it's a cool sig Wink

_________________
♥️ & Fairydust!

Back to top Go down
View user profile http://kawaiicoven.forumtwilight.com
littlechoo

avatar

Posts : 80
Join date : 2009-11-29
Location : England

PostSubject: Re: Favourite Actor from Harry Potter?   Sat Dec 05, 2009 8:29 pm

Oh gotta be Severus Snape (Alan Rickman), then Hermione (Emma Watson), oh bugger, I got the gist of this poll wrong... My favourite ACTOR from the cast (as in who I prefer to see in other films, if I'm correct) would be Gary Oldman... LOVE him!!
Back to top Go down
View user profile
*kawaii**fairy*
Volturi
avatar

Posts : 5535
Join date : 2009-10-17
Age : 32
Location : Cheltenham, UK

PostSubject: Re: Favourite Actor from Harry Potter?   Sun Dec 06, 2009 4:14 pm

I meant in Harry Potter,so you voted right Very Happy

My 2nd favourite is Luna,but not sure I've seen the actress in anything else! Alan is amazing at Snape! So greasey and gross Razz

_________________
♥️ & Fairydust!

Back to top Go down
View user profile http://kawaiicoven.forumtwilight.com
littlechoo

avatar

Posts : 80
Join date : 2009-11-29
Location : England

PostSubject: Re: Favourite Actor from Harry Potter?   Tue Dec 08, 2009 9:00 pm

LOL I know. Although he does always look greesy and gross LOL
Back to top Go down
View user profile
*kawaii**fairy*
Volturi
avatar

Posts : 5535
Join date : 2009-10-17
Age : 32
Location : Cheltenham, UK

PostSubject: Re: Favourite Actor from Harry Potter?   Thu Dec 10, 2009 11:52 am

Haha this is true Razz Razz Even in Love Actually!! I love that film Very Happy

_________________
♥️ & Fairydust!

Back to top Go down
View user profile http://kawaiicoven.forumtwilight.com
littlechoo

avatar

Posts : 80
Join date : 2009-11-29
Location : England

PostSubject: Re: Favourite Actor from Harry Potter?   Thu Dec 10, 2009 2:57 pm

Me too! I loved the keira Knightly story line the most... the wedding singers, the fact that she was the only in the video, his best friend declaring his love for her... gah! Love it Smile
Back to top Go down
View user profile
*kawaii**fairy*
Volturi
avatar

Posts : 5535
Join date : 2009-10-17
Age : 32
Location : Cheltenham, UK

PostSubject: Re: Favourite Actor from Harry Potter?   Thu Dec 10, 2009 3:07 pm

It was cute, although I still don't like "her" in it, I've never been a fan of Keira...

Although she is bareable most in Love Actually.

I posted some new HP Polls today Very Happy ...

http://kawaiicoven.forumtwilight.com/harrypottergeneral-f52/

_________________
♥️ & Fairydust!

Back to top Go down
View user profile http://kawaiicoven.forumtwilight.com
Shereebedee
Volturi
avatar

Posts : 233
Join date : 2009-10-18
Age : 31
Location : Cheltenham, UK

PostSubject: Re: Favourite Actor from Harry Potter?   Tue Feb 09, 2010 5:17 pm

ROBERT PATTINSON!! Smile
heeheeheeee
Back to top Go down
View user profile http://shereebedee.livejournal.com
*kawaii**fairy*
Volturi
avatar

Posts : 5535
Join date : 2009-10-17
Age : 32
Location : Cheltenham, UK

PostSubject: Re: Favourite Actor from Harry Potter?   Thu Feb 11, 2010 10:40 am

haha he doesn't count, he's only in one Razz Razz poo head Very Happy

_________________
♥️ & Fairydust!

Back to top Go down
View user profile http://kawaiicoven.forumtwilight.com
jessietonks

avatar

Posts : 6
Join date : 2009-12-29
Age : 33
Location : Pontotoc, MS

PostSubject: Re: Favourite Actor from Harry Potter?   Tue Feb 23, 2010 7:28 pm

I lLOOOOOVEE!! Gary Oldman!! He makes me sooo happy lol. He did an awesome job as Sirius. Sirius was always meant to be gruff, but also tender. And he did that amazingly!!

Also, I love Alan Rickman. In Sweeney Todd as Judge Turpin, he was great!! And he was so sexy in Die Hard 1 lol. Love me some Hanz Gruber lololol

Rupert Grint is also really good. He was great in Driving Lessons. If u haven't seen that movie, you should. It's got the woman who played Molly Weasley in it too. She's HILARIOUS!!
Back to top Go down
View user profile
*kawaii**fairy*
Volturi
avatar

Posts : 5535
Join date : 2009-10-17
Age : 32
Location : Cheltenham, UK

PostSubject: Re: Favourite Actor from Harry Potter?   Thu Feb 25, 2010 10:41 am

Yeah he is an awesome Sirius! And so different to other parts he plays, he's an amazing actor.

Haha he was horrid in Sweeney Todd! Which he was meant to be, obviously... So he did a good job Smile And he plays greasy Snape perectly.

Hmm I can't remember if I saw Driving Lessons, I think it was originally a TV feature, I think I watched it... Neutral x

_________________
♥️ & Fairydust!

Back to top Go down
View user profile http://kawaiicoven.forumtwilight.com
kawaii-star
Volturi
avatar

Posts : 2540
Join date : 2009-10-17
Age : 30
Location : London, UK

PostSubject: Re: Favourite Actor from Harry Potter?   Sun Feb 28, 2010 12:04 am

Shereebedee wrote:
ROBERT PATTINSON!! Smile
heeheeheeee
LMFAO! I 2nd that vote! :-P (although he's in the only one I haven't seen. but shh ;-P) xxx

_________________
Back to top Go down
View user profile
*kawaii**fairy*
Volturi
avatar

Posts : 5535
Join date : 2009-10-17
Age : 32
Location : Cheltenham, UK

PostSubject: Re: Favourite Actor from Harry Potter?   Sun Feb 28, 2010 3:48 pm

haha you two!!!!! Razz Razz Razz

_________________
♥️ & Fairydust!

Back to top Go down
View user profile http://kawaiicoven.forumtwilight.com
kawaii-star
Volturi
avatar

Posts : 2540
Join date : 2009-10-17
Age : 30
Location : London, UK

PostSubject: Re: Favourite Actor from Harry Potter?   Wed Mar 10, 2010 5:18 pm

haha :-P xxxx

_________________
Back to top Go down
View user profile
*kawaii**fairy*
Volturi
avatar

Posts : 5535
Join date : 2009-10-17
Age : 32
Location : Cheltenham, UK

PostSubject: Re: Favourite Actor from Harry Potter?   Thu Mar 11, 2010 1:23 pm

he still doesn't count Razz

_________________
♥️ & Fairydust!

Back to top Go down
View user profile http://kawaiicoven.forumtwilight.com
.Cupcake.

avatar

Posts : 11
Join date : 2010-03-26
Age : 23

PostSubject: Re: Favourite Actor from Harry Potter?   Wed Mar 31, 2010 12:37 pm

Ron <3 soo cute ^__^
Back to top Go down
View user profile
*kawaii**fairy*
Volturi
avatar

Posts : 5535
Join date : 2009-10-17
Age : 32
Location : Cheltenham, UK

PostSubject: Re: Favourite Actor from Harry Potter?   Thu Apr 01, 2010 12:02 pm

awww he is cute Smile

_________________
♥️ & Fairydust!

Back to top Go down
View user profile http://kawaiicoven.forumtwilight.com
Sponsored content




PostSubject: Re: Favourite Actor from Harry Potter?   

Back to top Go down
 
Favourite Actor from Harry Potter?
Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Kawaii Coven :: I know what you are... Say it. Out loud. Say it... Vampire... :: .harry.potter. :: .films.-
Jump to: